creutz-partners

CP NVST ondersteunt het nieuwe UCI Women’s Continental Team van Andy Schleck

Teamvoorstelling van het UCI cycling team in het representatiebureau »Always Close«.

Luxemburg
2021.03.18
Engagement

De in 2018 opgerichte vrouwenwielerploeg “Andy Schleck - CP NVST - Immo Losch” viert vandaag zijn erkenning door de UCI voor het seizoen 2021. Het team bestaat uit 26 geweldige wielrensters uit 11 landen.

Om de vrouwenwielerploeg in Luxemburg en de rest van de wereld meer bekendheid te geven, heeft SaF Zéisseng, de Luxemburgse wielerclub, dit internationale team gelanceerd, waardoor nationale talenten naast vrouwelijke wielrensters uit andere landen kunnen rijden en aan internationale wedstrijden kunnen deelnemen.

Andy Schleck, voormalig professioneel wielrenner uit Luxemburg, verklaarde: “Ik ben er blij het vrouwenwielrennen in Luxemburg te ondersteunen en om iets teruggeven te kunnen, van wat ik heb van SaF Zéisseng gekregen, de club waarmee ik ben opgegroeid. Dit is ook een andere manier om het wielrennen voor iedereen te promoten, in lijn met de evenementen die we met mijn winkel, Andy Schleck Cycles organiseren, waaronder de CaffeLatte, Cappuccino en Espresso ritten.”

Yves Creutz, CEO van Creutz & Partners, voegt hieraan toe: “We zijn er blij dat we ons bij de onderneming kunnen aansluiten om zo te demonstreren, dat we atleten willen helpen de uitdaging van hun leven aan te gaan: het combineren van snelle winst met blijvende tevredenheid. Ons CP NVST investeringsplan is inderdaad een ideale oplossing voor jonge atleten die op de verschillende fasen van hun carrière anticiperen willen.”

Claude Losch, eigenaar van Immo Losch en voorzitter van het organisatiecomité van SaF Zéisseng, verklaarde: “We hebben een ongelooflijke bundeling van getalenteerde en toegewijde vrouwelijke wielrensters in Luxemburg. Ik ben blij dat we hen de kans hebben gegeven, samen met rensters uit tien andere landen, om te schitteren. Dit team weerspiegelt het dynamisme en de diversiteit van Luxemburg, evenals de waarden van ons familiebedrijf en de geest waarmee we zorgdragen voor onze relaties met onze werknemers, klanten en partners.”